Verkkokaupan UKK

Verkkokaupasta tilaaminen

Ehdottomasti. Maksut verkkokaupassa välittää Checkout Finland ja Klarna Bank AB. Olemme sitoutuneet noudattamaan toiminnassamme Suomen Suoramarkkinointiliitto ry:n (SSML) Reilun Pelin Sääntöjä, Sähköisen Kaupankäynnin Sääntöjä sekä kuluttajakaupasta säädettyjä lakeja. Toimituksissa käytämme Matkahuollon turvallisia palveluja.

Kuinka voin tilata verkkokaupasta?

Ostoskori pysyy palvelimemme muistissa, joten voit rauhassa selailla sivujamme ja lisätä tuotteita ostoskoriin. Kun olet valmis tilaamaan, klikkaa sivun oikeassa ylänurkassa olevaa Kassalle -painiketta.

Tilaaminen verkkokaupastamme on erittäin yksinkertainen prosessi:

Ostoskori > Yhteystiedot > Toimitus > Maksu > Vahvistus > Valmis

Ostoskori

Ensimmäisessä vaiheessa voit lisätä, muokata ja poistaa tuotteita ostoskorissa. Ostoskorissa voit myös lisätä alennuskuponkeja.

Yhteystiedot

Toisessa vaiheessa voit sisäänkirjautua tai luoda uuden asiakastilin.

Toimitustapa

Kolmannessa vaiheessa valitset tilauksen toimitustavan.

Näet myös eri toimitustapavaihtoehtojen hinnat.

Lisätietoja toimitustavoista saat täältä.

Maksutapa

Neljännessä vaiheessa valitset tilauksen maksutavan. Maksutapavaihtoehdot riippuvat tilaukseen valitusta toimitustavasta.Lisätietoja maksutavoista löydät täältä.

Vahvistus

Viimeisessä vaiheessa näet tilauksen yhteenvedon ja voit tarkistaa tilauksesi tiedot. Tässä vaiheessa voit lisätä tilaukselle mahdollisen viitenumeron sekä haluamasi erityistoiveet koskien tilausta. Huomioithan, että erityistoiveet eivät välity kuljetusliikkeelle. Valitsemalla ”Vahvista tilaus” tilaus muodostuu. Saat vielä automaattisen vahvistuksen tilauksesta.

Onko Termomatto.fi:llä myymälää?

Tehtaanmyymälä on Sievissä, joka on auki ark. klo 08.00 - 15.00.

Tuotteiden toimitus

Kuinka kauan toimitus kestää?

Varastossa olevat tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti 1-3 arkipäivän sisällä tilauksesta. Mikäli tilaus jätetään klo 13 mennessä ja tilattu tavara löytyy heti varastosta, tilaus toimitetaan yleensä jo samana päivänä. Tällöin tilaus on perillä yleensä jopa seuraavana postipäivänä. Jos tavaraa ei ole varastossa, ilmoitamme tuotesivulla arvioidun toimitusajan, ja toki mieluummin ylä- kuin alakanttiin. Tuotteet toimitetaan yhdellä kertaa, ellei muuta ole sovittu.

Toimitatteko ulkomaille?

Toistaiseksi toimitamme vain Suomeen ja Ruotsiin.

Tuotteiden palautus

Kuinka toimin, kun haluan palauttaa tilaukseni?

Meillä on asiakaspalautussopimus Matkahuollon kanssa. Mikäli tuotteesi on avaamaton ja myyntikuntoinen, voit palauttaa tuotteet viemällä paketin matkahuoltoon ja ilmoittamalla, että kyseessä on Nordicmatt Finland Oy:n asiakaspalautus. Palautustapauksissa liitä mukaan saate, josta ilmenee palautuksen syy ja palauttajan yhteystiedot. Jos palautat tavarat peruuttaaksesi tilauksen, laita mukaan myös tilinumerosi maksun palautusta varten. Palautus on asiakkaalle aina ilmainen. Huomioi, että avattuja tuotepakkauksia/käytettyjä tuotteita ei voi palauttaa, koska niillä ei ole minkäänlaista jälleenmyyntiarvoa. Kun palautat tilauksen, niin ilmoita Matkahuollolle palautuskoodimme, joka on 9555856.

Mitä voi palauttaa?

Tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus mikäli ei muuta ole mainittu. Tuotteiden luonteen vuoksi avatulla tai vajaalla pakkauksella ei ole jälleenmyyntiarvoa. Siksi palautusoikeus koskee ainoastaan avaamattomia tuotepakkauksia ja täysin myyntikuntoisia tuotteita. 14 päivää lasketaan päivästä, jolloin asiakas otti tuotteen vastaan.

Valmiiksi leikattuna termomatto – Ei peruutus- eikä palautusoikeutta

Termomatto.fin tuotteella “TERMOMATTO VALMIIKSI LEIKATTUNA” ei ole palautusoikeutta, mutta oston voi vielä peruuttaa vielä siinä vaiheessa, kun mattoa ei ole ehditty leikata. Valmiiksi leikattu Termomatto tehdään mittatilaustyönä, joten mittojen oikeellisuus on asiakkaan vastuulla. Myöskään verkkokaupassa muita tuotteita koskeva 14 vrk:n palautusoikeus ei koske näitä tuotteita (kuluttajansuojalaki 6 luku 16 §). Palautusoikeus koskee vain virheellisiä tuotteita.

Tuotteen vaihtaminen

Käsittelemme tuotteiden vaihtamiset nopeasti, usein samana päivänä kun palautus saapuu. Voit vaihtaa yhden tai kaikki tilaamasi tuotteet, kunhan pakkaukset ovat avaamattomia ja myyntikuntoisia.

Palautusohje

Pakkaa tavarat kuljetuksen kestävään pakettiin.

Kirjoita paketin lähetysosoitteeksi: 

Nordicmatt Finland Oy / asiakaspalautus
Kirkkotie 16, 85410 SIEVI
Matkahuollon sopimustunnus 78840007

Liitä pakkauksen sisään saate, jossa on seuraavat tiedot:

  • Tilinumero tarvittaessa
  • Omat yhteystietosi selkeästi kirjoitettuna
  • Palautuksen syy ja toivottava toimenpide (rahojen palautus / vaihto tuotteeseen X) 

Vie paketti lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen ja mainitse sen olevan Suomen Parvekehuolto Oy:n asiakaspalautus.

HUOM! On tärkeää käyttää nimenomaan Matkahuollon asiakaspalautusta, jotta paketti toimitetaan meille perille asti ja käsittely on sinulle täysin maksutonta ja mahdollisimman nopeaa!